دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

برگشت بعد از طلاق | رعايت نكاتي براي آشتي و بازگشت بعد از طلاق

 

برگشت بعد از طلاق، رعايت نكاتي براي آشتي و بازگشت بعد از طلاق

افرادي كه به مرحله طلاق مي رسند، معمولا به ندرت اتفاق مي افتد تا دوباره به زندگي شان برگردند زيرا افراد در اين دوران به يكديگر زخم هاي بسياري مي زنند كه به زودي خوب نخواهد شد، آن ها بعد از جدايي با فرد ديگري ازدواج مي كنند و يا ترجيح مي دهند مدت طولاني به تنهايي زندگي كنند.

گاهي اوقات ترجيح مي دهند به زندگي قبلي شان برگردند و با فردي كه طلاق گرفته اند ازدواج كنند، در صورتي كه شما جز اين افراد هستيد در ادامه اين مقاله چند نكته ارزشمند را بيان مي كنيم كه در اين زمينه مي تواند براي شما مفيد باشد.

هم چنين در اين شرايط مي توانيد با مشاوران روانشناس و متخصصين امور طلاق مشورت كرده تا بهترين راهكارها را در اختيار شما قرار دهند و براي اين كه اطلاعات بيش تري كسب كنيد مي توانيد از مشاوره طلاق كمك بگيريد.

برگشت بعد از طلاق

برگشت بعد از طلاق به زمان زيادي نياز دارد و همان ابتدا نبايد انتظار داشته باشيد كه بلافاصله بعد از طلاق دوباره همسرتان شما را بپذيرد.

در صورتي كه موضوع جدي باعث تصميم براي طلاق و جدايي شما از همسرتان شده است، براي التيام اين زخم بايد اقداماتي را انجام دهيد، در صورتي كه در اين مسير مي خواهيد عملكرد مناسبي داشته باشيد اين مقاله را تا انتها مورد بررسي قرار دهيد تا اطلاعات شما در اين زمينه افزايش يابد.

  1. در نظر بگيريد كه چرا در وهله اول طلاق گرفتيد

در زمان طلاق ممكن است با يكديگر آشتي كنيد و در وهله اول بايد به اين نكته توجه كنيد كه امكان دارد دوباره كارتان به طلاق بكشد يا خير. به علت اصلي و عوامل طلاق خود فكر كنيد.

در اين شرايط شما بايد ريشه مشكلات روابط زناشويي را به خوبي مورد بررسي قرار دهيد و فكر كنيد آيا اين مسئله مي تواند دوباره براي شما مشكلاتي را ايجاد كند يا خير؟

به طور مثال ممكن است جدايي شما به خاطر بي اعتمادي به همسرتان باشد به اين موضوع توجه داشته باشيد اگر همسرتان به شما قول دهد كه ديگر اين اتفاق نخواهد افتاد و در اين شرايط شما احساس كرديد كه نمي شود روي حرف او حساب كرد و به او اعتماد كرد، آشتي كردن گزينه ي خوبي براي شما نمي باشد.

شما بايد آشتي كردن را براي موقعي بگذاريد كه اختلافات شما حل شده است، آشتي را آهسته انجام دهيد تا ببينيد در مورد آينده به نتيجه مي رسيد و مي توانيد زندگي خوبي در كنار يكديگر داشته باشيد و يا گذشته به سادگي براي شما تكرار خواهد شد.

  1. برگشت بعد از طلاق، بپرسيد كه آيا چيزي تغيير كرده است يا خير

زماني كه بعد از طلاق به آشتي فكر مي كنيد بايد هدفتان به سمت يك رابطه كاملا جديد باشد و نبايد رابطه قبل از طلاق را بازگرداني كنيد و راهكارهايي براي مسائلي پيدا كنيد كه براي اولين بار منجر به طلاق گرفتن و جدايي شما شده است.

به احتمال زياد در زمان بين طلاق و اكنون، شما و همسرتان تغيير كرده ايد و در صورتي كه همسرتان مي گويد كه تغيير كرده است به او زمان بدهيد و از او بخواهيد كه تغييرات خود را اثبات كند.

  1. شكايت هاي قديمي را مطرح نكنيد

در صورتي كه به دنبال آشتي و برگشت به سمت همسرتان هستيد سعي كنيد در مورد شكايت هاي قديمي هيچ مسئله اي را مطرح نكنيد و اگر در مورد اختلافات گذشته خود بحث كنيد، جنگ و جدال در ميان شما بيشتر مي شود.

و اگر تمايل داشتيد كه مشكلات و مسائل گذشته را مطرح كنيد بايد از مشاوره حرفه اي كمك بگيريد و در حضور او به حل مشكلات خود بپردازيد تا صحبت هاي شما به دعوا كشيده نشود.

  1. برگشت بعد از طلاق، رفتاري مانند غريبه ها

براي آشتي كردن و برگشت بعد از طلاق سعي كنيد رابطه جديدي را براي خود ايجاد كنيد و بايد پايه هاي آن را از اول بچينيد و در تمام مدتي كه مي خواهيد توجه همسر سابق تان را جلب كنيد بايد با نهايت احترام، وقار، ملاحظه و تفكر اين كار را انجام دهيد.

مثل اين كه دو تا غريبه با يكديگر آشنا شده اند و تازه مي خواهند با يكديگر ارتباط برقرار كنند تا يكديگر را بهتر بشناسند.

  1. مشاوره ازدواج را دريافت كنيد

ازدواج اولتان با شكست رو به رو شد و ممكن است هنوز علت شكست و جدايي خود را كشف نكرده باشيد به همين دليل در صورتي كه مي خواهيد با همسر قبلي تان ازدواج كنيد بايد از مشاوره تخصصي كمك بگيريد تا آموزش هاي لازم را به شما بدهد و به همراه همسرتان روش هاي جديدي را براي تعامل با يكديگر در نظر بگيريد.

اين روش ها را به خوبي ياد بگيريد تا بتوانيد با همسر سابق تان رابطه خوبي برقرار كنيد، در اين خصوص كمك گرفتن از مشاور تاثير بسيار زيادي دارد.

  1. برگشت بعد از طلاق، شوخ طبعي در حين بحث

در صورتي كه توانستيد با همسر سابق تان ازدواج كنيد بايد حواست تان به جروبحث هاي قديمي باشد زيرا ممكن است هر لحظه خود را نشان دهد.

در اين شرايط بايد راه شوخ طبعي را در پيش بگيريد و اجازه ندهيد تا اختلافي در ميان شما به وجود آيد و اگر فرزنداني داريد حتما از هر گونه دعوا و اختلاف خودداري كنيد زيرا طلاق مجدد و جروبحث هاي زياد، آسيب هاي شديد و بسياري به فرزندان وارد مي كند.

  1. عدم تغيير طرف مقابل

اگر دليل طلاق شما با همسرتان به خاطر تفاوت در رفتارها و سلايق بوده است اگر صد هزار بار ديگر هم ازدواج كنيد، طلاق خواهيد گرفت.

زيرا شما نمي توانيد ديگران را تغيير دهيد و آن شخصي كه بايد تغيير كند خود شما مي باشيد و توجه داشته باشيد كه انسان ها با يكديگر متفاوت هستند و رفتارهاي آن ها نمي تواند شبيه شما يا شخص ديگري باشد و در صورتي كه با همسر سابق تان ازدواج كرده ايد او را همانگونه كه هست با تمام تفاوت هايش بايد بپذيريد و سعي نكنيد كه او را تغيير دهيد زيرا اين كار غيرممكن است.

  1. تعهد داشته باشيد كه اين ازدواج، ازدواج آخر شما خواهد بود

تعهد يك ستون اساسي است كه باعث تثبيت روابط مي شود، زماني كه ازدواج مي كنيد بايد روي مزاياي اين شخص تمركز كنيد و به اشكالاتي كه در او وجود دارد خورده نگيريد و توجه داشته باشيد كه هر رابطه مزايا و اشكالاتي دارد.

شما بايد روزانه به خودتان يادآوري كنيد كه چقدر خوشبخت هستيد كه توانسته ايد دوباره دل همسرتان را به دست آوريد و با او باشيد، در اين موقعيت با خودتان عهد ببنديد كه هرگز از كلمه “طلاق” استفاده نكنيد.

  1. ماه عسل مناسبي را ترتيب دهيد

اگر توانستيد با همسر سابق تان ازدواج كنيد يك ماه عسل ترتيب دهيد و با او به سفر برويد و خاطره خوشي را  با يكديگر بسازيد، اين كار به طرف مقابل تان يك حس خوب منتقل مي كند كه براي او ارزش و احترام قائل هستيد و اين ازدواج را يك ازدواج جديد براي خود بدانيد.

سعي كنيد همه چيز طوري باشد كه انگار براي بار اول با طرف مقابل تان ازدواج مي كنيد و همه تجربه هاي خوشايند بعد از ازدواج را تجربه كنيد.

توجه داشته باشيد كه برگشت بعد از طلاق بايد بانهايت دقت صورت گيرد و توجه داشته باشيد كه يك ازدواج عقلاني داشته باشيد و بتوانيد تصميم صحيحي در امر ازدواج بگيريد.

در صورتي كه همسرتان فرد مناسبي براي ازدواج نمي باشد و با او احساس خوشبختي نمي كنيد، بازگشت كار عاقلانه اي نمي باشد و در اين شرايط بايد به مشاور مراجعه كنيد تا به صورت فردي و دو نفره موقعيت شما را مورد بررسي قرار دهد و بعد از بررسي و تحقيقات لازم بتوانيد تصميم درستي در مورد اين موضوع بگيريد.

هم چنين يادتان باشد كه چند روز بعد از طلاق ممكن است بخواهيد با همسرتان باشيد و با او ازدواج كنيد اما توجه داشته باشيد كه اين كار دليل منطقي ندارد.

در اين شرايط بايد به خودتان زمان بدهيد تا خودتان را پيدا كنيد و در صورتي كه زمان زيادي از طلاق شما گذشت و از طلاق و جدايي خود پشيمان شديد مي توانيد براي ازدواج با همسر سابق خود دست به كار شويد و با يكديگر ازدواج كنيد.

  1. گول تبليغات را نخوريد

به احتمال زياد در بسياري از سايت ها در مورد دعاي بازگشت به رابطه و غيره مطالبي را ديده ايد و برخي از زوجين به اميد اين تبليغات دروغين به رابطه هاي خود بازگشته اند و با مشكلات زيادي رو به رو شده اند و دوباره تصميم به طلاق و جدايي گرفته اند.

پس اين تبليغات را جدي نگيريد و گول آن ها را نخوريد و توجه داشته باشيد براي بازگشت به رابطه بايد مشكلاتي كه در گذشته وجود داشته است را به صورت اصولي و صحيح از بين ببريد و در اين شرايط بايد از فرد متخصص كمك بگيريد تا بتوانيد تصميم درستي در اين باره بگيريد.

اين تبليغات اصولا بي پايه و اساس مي باشد و علاوه بر اينكه جيب شما را خالي مي كنند باعث مي شوند كه از درمان اصولي مشكلات خود دست بكشيد.

منبع : برگشت بعد از طلاق | رعايت نكاتي براي آشتي و بازگشت بعد از طلاق

فواید برگ به برای سلامتی

با توجه به مواد مغذی که در بالا ذکر شد، میتوانیم نتیجه بگیریم که برگ به حاوی فوایدی برای سلامتی است. فواید برگ به برای سلامتی بصورت زیر میباشد:

1-درمان اسهال

افرادی که اسهال مداوم دارند ولی به دنبال یک داروی طبیعی هستند، باید برگهای به را امتحان کنند. یکی از مزایای برگ به درمان موثر اسهال است. کپسولهای برگ به یا دمنوش برگ به هر دو برای حل مشکلات گوارشی مانند اسهال بسیار خوب هستند.غذاهایی برای درمان اسهال کودکان

2-تنظیم فشارخون

تحقیقات نشان داد که برگ به حاوی پکتین است، پکتین ترکیبی ست که قادر است به گردش خون کمک کند. داشتن فشارخون نرمال و جلوگیری از پرفشاری خون، نتیجه ی مصرف منظم عصاره ی برگ به است. همانطورکه همه ی ما میدانیم، پرفشاری خون موجب بسیاری از بیماری ها میشود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.