دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

شيشه براي لاغري | مصرف ماده مخدر شيشه براي لاغري

مصرف ماده مخدر شيشه براي لاغري مفيد است؟

آيا مصرف شيشه باعث لاغري مي شود و براي لاغري مفيد مي باشد؟ هيچ كس با هدف معتاد شدن در مسير مصرف مواد قرار نمي گيرد و هر فردي براي ورود به اين مسير دلايلي براي خودش دارد و زماني كه درگير آن مي شود هر لحظه بيشتر از قبل در آن فرو مي رود.

بسياري از افراد به خاطر تبليغ هاي كه در مورد مواد مي شود به سمت آن كشيده مي شوند مثلا برخي افراد شيشه را يكي از روش هاي لاغري مي دانند، اين امر بسياري از جوانان را به دام اعتياد مي اندازند و باعث مي شوند فرد از نظر جسماني و رواني به مصرف مواد وابسته شود.

متاسفانه در مورد لاغري با شيشه تبليغات بسيار زيادي وجود دارد و در محيط هايي مانند باشگاه هاي ورزشي، آرايشگاه هاي زنانه و ساير اماكن از اين تبليغات استفاده مي كنند تا فروش خود را افزايش دهند، اما افراد بايد توجه داشته باشند اين ماده لاغر كننده نمي باشد بلكه مشكلاتي مانند افسردگي، بي خوابي و توهم و غيره را براي فرد به وجود مي آورد.

در ادامه اين مقاله مصرف شيشه را مورد بررسي قرار مي دهيم تا اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيم و متوجه شويم كه آيا شيشه براي لاغري مناسب است يا خير؟

چرا مصرف شيشه براي لاغري خوب نيست؟

امروزه براي مردم به خصوص زنان لاغري و تناسب اندام اهميت بسياري دارد و يكي از بزرگ ترين دغدغه هاي زندگي آن ها مي باشد به همين دليل تبليغات بسياري در مورد خاصيت لاغر كنندگي شيشه انجام مي شود و هم چنين مي گويند كه اعتياد آور نمي باشد و فروشندگان به راحتي افراد را به سمت آن جذب مي كنند.

اما در واقع شيشه اعتياد شديدي را به همراه دارد و باعث مي شود فرد به سرعت به اوج برسد و به همان نسبت سرعت فروكش او نيز زياد مي باشد و فرد به افسردگي، اضطراب و خستگي بسياري زيادي مبتلا مي شود.

لاغري كه با مصرف شيشه به دست مي آيد غير طبيعي بوده و بسيار بيمار گونه مي باشد و بعد از مدتي باعث مي شود فرد بدهيكل شود و ظاهر خوبي نداشته باشد در صورتي كه شيشه مصرف مي كنيد عضلات و قواي بدن شما كم كم تضعيف و تحليل مي شود و در كنار لاغري به مشكلات سلامتي شما اضافه مي گردد. در صورتي كه به دنبال لاغري مي باشيد قبل از آن كه ماده اي را مصرف كنيد در مورد عوارض آن اطلاعاتي را كسب كنيد و آگاهي خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

چرا از شيشه براي لاغري استفاده مي كنند؟

متاسفانه اين روز ها در آرايشگاه هاي زنانه و يا باشگاه هاي ورزشي تبليغاتي زيادي در مورد شيشه انجام مي شود كه براي لاغري و چربي سوزي و مقابله با چين و چروك هاي پوست مناسب است و بسياري از افراد اين تبليغات ها را باور مي كنند و معتاد مي شوند و زماني كه به مواد وابسته شوند با پيامدهاي آن بايد دست و پنجه نرم كنند.

بسياري از افراد ممكن است با مصرف كردن شيشه لاغر شده باشند اما آن طور كه عموم فكر مي كنند لاغري شيشه مناسب نيست و باعث زيبايي و سلامت نمي شود زيرا شيشه پروتئين هاي بدن را از بين مي برد و باعث مي شود مقداري زيادي آب بدن از دست برود و در كنار از بين بردن چربي هاي بدن، عضلات بدن را تضعيف مي كند و از بين مي برد.

اگر با مصرف شيشه تصميم به لاغري داشته باشيد بدني بدهيكل و بدشكل را خواهيد داشت زيرا با مصرف شيشه عضلات بدن از بين مي رود و هنگامي كه ويتامين ها و پروتئين هاي بدن از بين برود آسيب هاي بسياري به موهاي سر، سياهي و گودي زير چشم و ديگر تغييرات بدني وارد مي شود. زماني كه فرد شيشه مصرف مي كند تا ۴۸ ساعت بي اشتهايي او ادامه دارد اما بعد از آن دچار پرخوري شده و با خوابيدن زياد آسيب هاي بسياري به بدن خود وارد مي كند.

عوارض مصرف شيشه براي لاغري

مصرف شيشه عوارض و پيامدهاي ناخواسته زيادي را به همراه دارد به طوري كه گاه فرد مصرف كننده شيشه فراموش مي كند كه هدف او از مصرف شيشه لاغري بوده است و در نتيجه فرد به شيشه وابسته شده و به آن اعتياد پيدا كرده است و ترك كردن آن بسيار سخت مي باشد و به راحتي اتفاق نمي افتد، همچنين مصرف شيشه عوارض بسياري دارد كه در زير نمونه هايي از آن را بيان مي كنيم:

  • تحريك پذيري و خشم و عصبانيت بسيار زياد
  • افزايش ضربان قلب و فشار خون
  • كمبود ويتامين و مواد معدني بدن
  • مقاومت پايين بدن در برابر بيماري هاي مختلف
  • آسيب به اندام هاي بدن مانند شش ها، كبد وكليه ها
  • خشك شدن پوست و خارش بدن
  • ايجاد شدن زخم هاي پوستي و آكنه از عوارض مصرف شيشه براي لاغري
  • پوسيدگي و ساييدگي دندان ها
  • خشكي دهان و نفس بد بو
  • كاهش وزن
  • قرمزي و گشاد شدن مردمك چشم ها
  • بي قراري، رعشه و لرزش بدن
  • نوسانات هيجاني
  • اضطراب و افسردگي
  • خستگي مزمن
  • كاهش حافظه
  • مشكلات خواب
  • هذيان و توهم

در صورتي كه بيش از اندازه از شيشه استفاده شود باعث تشنج، كما و حتي مرگ خواهد شد.

منبع : شيشه براي لاغري | مصرف ماده مخدر شيشه براي لاغري

خواص تخم کتان برای بدن و لاغری

1- درمان مشکلات ناشی از یائسگی: تخم کتان سرشار از اُمگا 3 می باشد. تحقیقات نشان داده است که هر چه میزان امگا 3 در بدن زنان بیشتر باشد، علائم یائسگی مانند گر گرفتگی کمتر می شود. همچنین تخم کتان حاوی لیگنان یا همان استروژن گیاهی است که باعث تنظیم هورمون ها در این دوران می شود.

2- پیشگیری از سرطان سینه: لیگنان موجود در دانه کتان سوخت و ساز هورمون استروژن بدن را تغییر می دهد. در زنان یائسه تولید استروژن های فعال را کم می کند که این خود ریسک ابتلا به سرطان پستان را می کاهد. همچنین تخم کتان رشد سلول های سرطانی در بافت پستان را کاهش می دهد.درمان درد سینه بعد از شیر گرفتن کودک

3- درمان کیست تخمدان: استفاده از تخم کتان میزان تستوسترون را در زنان دارای کیست تخمدان تا 89 درصد کاهش دهد و به طور کلی موجب کاهش تستوسترون و کم شدن موهای زائد و ناباروری می شود و تستوسترون اضافه را از بدن دفع می کند.

بذر کتان برای لاغری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.